aan de late kant maar toch weekend week 13 week14 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Danielle Steen - WaarBenJij.nu aan de late kant maar toch weekend week 13 week14 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Danielle Steen - WaarBenJij.nu

aan de late kant maar toch weekend week 13 week14

Blijf op de hoogte en volg Danielle

06 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Okeeeee poehh ik loop achter met mijn verhaaltjes dus ik zal maar weer is een verhaal schrijven. Ik denk dat ik achter loop door het mooie weer hier het is namelijk maar 25- 30 graden.

Na de geweldige Garden route moest ik vrijdag weer gaan werken. Ik kwam helemaal happy weer op het werk aan wat denk je ja hoor welkom in Afrika het internet ligt eruit. Oké, wat doe ik dan op mijn werk zonder internet kan ik niks, maar oké ik heb me prima vermaakt en mocht dus ook op tijd naar huis lucky me. In het weekend hebben we heel het weekend lekker op het strand gelegen dat was even genieten zeg, lekker bruin worden en geloof mij je wordt hier snel bruin. In de avond zijn we nog naar club 31 geweest en wezen uiteten.

Toen was de week van 27 oktober aangebroken, het was tijd om weer aan het werk te gaan het internet was nog steeds niet gemaakt maar het ging prima. Dinsdag was het internet eindelijk weer gemaakt gelukkig. Na een heerlijke werkdag dinsdag was het s ’avonds tijd om karaoke te gaan zingen, ik had er super veel zin in dus toen zijn we naar de Dizzys gegaan in Camps Bay om karaoke te zingen. Wat was het daar druk zeg wie verwacht dat nu weer op een dinsdag. We hebben super leuke avond met zijn alle gehad. De volgende dag mochten we gewoon weer werken. Ik was wel een beetje moe, maar het werken ging prima. Later die week op donderdag was Nick jarig tijd voor een feestje dus, Nick wilde graag naar de Spur waar ze altijd verjaardag liedjes zingen voor de jarige. Dus wij op naar de Spur met veel man en ja hoor Nick had zijn liedje gekregen iedereen enthousiast mee zingen en het restaurant wist niet wat hun overkwam.

Het weekend was aangebroken en vrijdag was het Halloween, we hadden een feestje bij de bierpong. We dachten we kunnen moeilijk geen verkleedkleren aan doen, dus piraten kostuum aan wat nep bloed op ons gezicht en we waren klaar om te gaan. Super leuk feestje gehad!
De volgende dag ben ik s morgens naar een markt gegaan om te kijken of ze nog een leuke tas voor mama hadden helaas geen kunnen vinden dus dan maar op naar het zwembad. Heerlijk bij het zwembad liggen zonnen en daarna was het tijd voor Shimmy beach club. Echt super mooie Beach club was het, precies wat ik er van verwacht had. We hebben heerlijk wat rosé met zijn alle gedronken en wat gepraat. Kortom super gezellig middagje.

De volgende dag hebben we wederom aan het zwembad gelegen, maar om 5 uur was het toch echt tijd om richting lions Head te gaan. Het was nog erg warm dus lions Head was best zwaar om op te lopen. Maar na 1 uur en een kwartier en vele pauzes waren wij toch ook eindelijk op Lions Head. Je had een mooi uitzicht over Camps Bay en de stad, we hadden het geluk dat we ook de zonsondergang nog konden zien super leuk om een keer mee gemaakt te hebben. Nadat de zon onder was, was het tijd om terug te lopen het werd steeds donkerder en de lampen in de stad gingen maar niet aan. De ene helft van de stad was wel verlicht en in ons gedeelte dit vonden we een beetje raar dus had ik Linda even een app gestuurd en die vertelde dat ze de stroom hadden afgezet. De reden dat zij de stroom eraf hadden gehaald was om energie op te sparen voor de stad voor als er echt iets aan de hand is in de toekomst. Maar gelukkig toen we beneden waren ging de stroom weer werken waardoor we toch ons overheerlijke pizza bij Da Vinci’s konden gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 7630

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 December 2014

Internship biotic Health

Landen bezocht: